Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
les botlim's
les botlim's
Publicité
les botlim's
Derniers commentaires
Newsletter
Archives
30 mars 2011

oté gran mèr

oté gran mér
chante encore pou moin ti fleur fané
raconte a moin ton misér
dan d’ten que toué lavé poin mangé

pens' mi rapel encor
kan té arriv loror
coq té' out réveil
sak lé mienne té lodeur kafé

zorkidé té embome la cour
Kome flér mangue dan l'vergé
dan ton réve l'avé l’amour
dan ton zié l'avé l’amitié

un bertelle su ton zépol
pou nou monte l’abitation
kan la pli tomb su la tol
i fé monte mon sentimen

dan dsilence la nuite
la brise la pou caresse mon visage
mé tou sa lé comme un léclipse
la pou noirci mon péysage

kan té arive jour dlan
un pti liker marie brizar
en compani d’un paté kréol
la not toute té raconte zistoire

na in foi ou la pléré
paske gran pére té vé tape a ou
mi rapél enkor tou sa la mémé
ce soir la gran pér lété sou

oté ti frér di la vieille di le vié arréte pléré
tro tar ti frére gran mér la fine ferme le zyé héhé

kan mi regarde lorizon
kan mon zié lé couleur flanbloyan
la misik de noel i sar arivé
zour dlan toute suite deriere
et nou sa commence un lané
en labsence de note mémére ozourdui ma va crier
et pardon si mi plére

kan ou té réfléchi lonten
ou té di dan ton téte souvnir la pou romonte couran
mi laiss la porte derriere rouver
anka si un jour ou ve artourné
mé ou ki lé note mémére
di a li chante encore pou moin ti flére fané
tro tar ti frére grand mére la fini alé

 

 Ousanousava


Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité